Pages

Monday, August 16, 2010

Baca Segera!!!

Assalamualaikum para pembaca yang dikasihi,
Semoga anda aman tenteram menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yang mulia ini dan semoga segala amalan dan ibadah kita diberkati dan diterima oleh Allah s.w.t.

Baru-baru ini kami berkenalan dengan seorang rakan baru yang menceritakan suatu rahsia yang patut diketahui semua umat Islam. Ceritanya terlalu panjang iaitu berkaitan, kehadiran Dajjal, Freemasonry, keluarga Rothschild, Protokol Zionis dan Wahyu Terakhir Nabi Muhammad (s.a.w). Sebenarnya cerita begini telah lama kami kaji dan banyak sumber mengatakan yang ianya wujud dan benar. Tetapi yang menariknya kali ini kami jumpa lagi satu website yang bersetuju dengan kajian kami. Walaupun ianya diceritakan dalam bentuk dialog, tetapi inti dan kandungannya sama. Oleh itu dibulan yang mulia ini, marilah kita sama-sama mendalami ugama kita sendiri, yakni ugama Islam dan apakah ancaman-ancaman yang dilakukan terhadap kita dan generasi Islam akan datang. Berwaspadalah kerana ancaman-ancaman ini dilakukan tanpa kita sedari. Bacalah cerita selanjutnya dalam Wahyu Terakhir Nabi Muhammad.

Dan dalam pada itu, anda juga disarankan membaca buku Membongkar Misteri Dajjal oleh Muhammad Nurani Maarif, dari Hijjaz Records Publishing untuk mengetahui rahsia sebenar kedatangan Dajjal. Yang menariknya buku ini mengupas kisah Dajjal seperti yang berlaku dizaman kita ini. Sebagai contoh, apakah kaitan cerita wayang Lord of the Ring, The Transformer dan The Legend dengan kedatangan Dajjal? Apakah yang dibayangkan dalam cerita King Kong? Kenapakah wajah superhero seperti Spiderman, Batman, Superman dan superhero-superhero lain seakan sama? Apakah persamaan identiti dalam semua watak superhero-superhero ini? Apakah kaitan dan persamaan antara semua ancient civilization seperti Great Wall of China, Pyramid, Stonehenge, Piramid Mayan dan patung-patung tentera China di daerah Xian, China? Siapakah sebenarnya Merlin dan apakah sebenarnya UFO? Adakah Dajjal separuh Jin dan separuh manusia? Siapakah Dajjal yang sebenarnya? Bagaimana Dajjal boleh hidup beribu-ribu tahun? Ketahuilah semua rahsia-rahsia ini untuk manafaat anda dan keluarga yang anda sayangi.

Kami menyarankan anda membaca buku ini kerana berbanding lain-lain buku, buku ini ditulis dengan kajian yang menyeluruh. Harga buku tersebut ialah RM37.90 dan boleh didapati di MPH. Sekiranya buku tersebut tidak ada di Kedai buku MPH berdekatan tempat anda, anda boleh minta Kedai buku MPH untuk order dari kedai MPH lain yang mempunyai stok. Diharapkan anda dapat membaca bahan-bahan ini segera dan mendapat manafaat daripadanya. Amin.

BUKU MEMBONGKAR MISTERI DAJJAL OLEH MUHAMAD NURANI MAARIF
RM37.90 DI KEDAI BUKU MPH



No comments: